<$BlogDateHeaderDate$>

<$BlogItemBody$>

<$BlogItemAuthor$> dropped the daffadil at <$BlogItemDateTime$> [comment]

***


about
hey! New blog

archives
<$BlogArchiveName$>


contact
msn:
LOTRgurl89
email:
bezzyboo@pacbell.net

people I have met along the way
friend
friend


places I've been
link
link
link
link

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Slowly we rot

Νταξ..δεν ακουω ντεθ μεταλ αλλα ο τιτλος σπερνει..)


Σαπια μερα σημερα ξημερωσε με διακοπη ρευματος.Χωρις πισι-ιντερνετ-χωρις φως..

ειναι και 17 νοεμβρη δε θελει και πολυ να σε παρει απο κατω..

Αλλα εγω ειπα οχι..Οχι γαμω τα αγια σημερα ΟΧΙ

μαλλον οχι ΚΑΙ σημερα..Εβαλα λοιπον τα χειμερινα μου και κατεβηκα κατω ηπια το καφεδακι μου στην αργυρω πηρα και το τοστακι μου και μετα ανηφορησα σπιτι..

Προς καλη μου τυχη ειχε ερθει το ρευμα και απασχοληθηκα λιγο στο νετ..

Την ωρα που γραφω το ''ημερολογιακου τυπου'' οπως ειπε και μια ψυχη  μπλογκ μου εχω βαλει λιγο παλιο καλο ελληνικο ροκ..Τι γαμημενα ωραιες μουσικες που γραφανε στα 90'ς τα μπασταρδια..
Σπαθια-ρευματα-και φυσικα κρινα οι καλυτεροι ανθρωποι που δεν θα γνωρισω ποτε..Εκτος το θανο που ειχα πολλες φορες τη χαρα συζητησω και να παιξω μαζι του..

Δεν θελω σε καμια περιπτωση να αναλυσω τον ξεπεσμο της ελληνικης ροκ σκηνης..Ενα θα πω μονο οτι οσο εξερευνω το εν λογω κινημα ενα μονο πραγμα μου ερχεται στο ''μυαλο''


Ο κοσμος τοτε μαλλον ερωτευοταν-πονουσε-χαμογελαγε-σκεφτοταν-ενιωθε και αλλα τοσα ρηματα


                                                   ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ

Θα το αφησω εδω


Θα επανελθω στο σημερινο μου οχι..Στην δικια μου επανασταση

Νομιζω πως εχω μπει πιο πολυ στο τριπακι της ελπιδας για πρωτη ισως φορα..
Νομιζω οτι θα ερθουν καλυτερες μερες αν και ολα δειχνουν το αντιθετο..
Για τελος θα σου πω ενα μυστικο..
Βασικα το ξερεις οποτε δεν εχει σημασια


Καληνυχτα και να προσεχετε ρεεεεε




1 σχόλιο:

  1. Και βέβαια θα αλλάξουν τα πράγματα, Ρόλυ μου...
    Όσο ελπίζεις και προσπαθείς σκληρά για αυτό.
    Και όπως λέει και η αγαπημένη Γώγου: "Θα'ρθει καιρός που θα αλλάξουν τα πράγματα. Να το θυμάσαι, Μαρία..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή