<$BlogDateHeaderDate$>

<$BlogItemBody$>

<$BlogItemAuthor$> dropped the daffadil at <$BlogItemDateTime$> [comment]

***


about
hey! New blog

archives
<$BlogArchiveName$>


contact
msn:
LOTRgurl89
email:
bezzyboo@pacbell.net

people I have met along the way
friend
friend


places I've been
link
link
link
link

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

I know right?

Μπορω να πω οτι οι τελευταιες μερες για να μην πω βδομαδες ειναι απλα μονο στεγνη-αρρωστη-απαχη ΚΟΥΡΑΣΗ..

Μια να διοργανωσεις ενα φεστιβαλ-μια να παρουσιασεις σεμιναριο προβες δουλεια λαιβ...και μονο που τα γραφω θυμαμαι και κουραζομαι..Τουλαχιστον απασχολομαι με κατι και οσοι διαβαζετε που και που τις παπαρολογιες μου και εχετε μπει στο νοημα (blinks at reader*) θα εχετε κατααλαβει οτι μου κανει αρκετο καλο..

Οχι αρκετο βεβαια..σε καμια περιπτωση..

Καθε μερα ειναι δικια σου..αλλα αυτο ειναι το ευκολο..οι νυχτες..

Αυτες οι κυριαρχες νυχτες που γυρναω σπιτι..και ο ουρανος που με γεμιζει παντα νυκτοβιες ελπιδες και μεθυσμενα σαγαπω..

Καθε νυχτα ειναι δικια μας..στο μυαλο μου τουλαχιστον..

Ενιγουει..καθε φορα ...τι να πω..αλλαγη θεματος
Ειμαι τελειος στο να αλλαζω θεμα..

Που λετε..μολις εγραψα και ενα καινουριο κομματι για τους πανκαδες..πιστευω να το παιξουμε στο λαιβακι..

Θα σας αφησω (ναι λες και ειναι πληθυντικος ο αριθμος των αναγνωστων μου) με το κομματι που παιζω τελευταιο καθε φορα που παιζω Dj



Να προσεχετε ρεεεεεε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου