<$BlogDateHeaderDate$>

<$BlogItemBody$>

<$BlogItemAuthor$> dropped the daffadil at <$BlogItemDateTime$> [comment]

***


about
hey! New blog

archives
<$BlogArchiveName$>


contact
msn:
LOTRgurl89
email:
bezzyboo@pacbell.net

people I have met along the way
friend
friend


places I've been
link
link
link
link

Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2017

1 μηνας μπαμ

πφφφφ δεν μπορω αλλο τη ζωη στην ολλανδια
ΤΟσο απλα. Εχει πολλες δυσκολιες αλλα δεν ξερω αν υπερβαλλω η απλα ειναι οντως τοσο δυσκολα

Δε λεω καλομαθημενος εφυγα αλλα μου εχουν ερθει και ολα σκουρα
Αν ημουν μονος θα ηταν τοσο πιο ευκολα αλλα να μου πεις εγω το επελεξα πυτε αυτη φταιει ουτε κανεις μονο εγω

μονος εγω

Η μια αναποδια μετα την αλλη δε αντεχω

Αλλα πρεπει να αντεξω. Το ενα κριμα μετα το αλλο Μονο εμενα εχω να κατηγορισω αλλα θελω να βρω και κανεναν αλλο. Μεγαλο το φορτιο

Θελω να κανω αυτο που γουσταρω αλλα αμα αυτο ειναι μονο η καλοπεραση τα λαιβ και τα λοιπα ισως δεν εχει και τοσο νοημα. Δεν ξερω τιποτα Δεν ξερω αν θα μαθω και ποτε

Δεν ξερω καν τι θα εκανα διαφορετικα στη ζωη μου
Ολο φτηνες απομιμησεις δικαιολογιων

Θελω κατι να αλλαξει και δυστυχως ειναι μονο στο χερι μου

Τι κριμα! αλλα και Τι ευκαιρια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου